יום הקולנוע הישראלי חוזר ביום רביעי הבא ה-8.12, עם 31 סרטים ב-10 שקלים לכרטיס

יום הקולנוע הישראלי חוזר

יום הקולנוע 2: מתברר שאתם אוהבים סרטים ב-10 שקלים

ג'וי ריגר ב"תמונת הניצחון" (צילום: עמית יסעור)

ג’וי ריגר ב”תמונת הניצחון” (צילום: עמית יסעור)

יום הקולנוע הישראלי חוזר, חודש בלבד לאחר ש-100 אלף איש הגיעו לבתי הקולנוע במהדורתו הקודמת, עם 31 סרטים ישראליים ב-10 שקלים וביניהם גם הקרנות טרום-בכורה מסקרנות רבות. רק תביאו את הפופקורן

2 בדצמבר 2021

רק לפני חודש וקצת חגגנו את יום הקולנוע הישראלי, והנה הוא חוזר ביום רביעי הבא, ה-8.12, עם 31 סרטים ב-10 שקלים לכרטיס. מתברר, אם כך, שהקהל הישראלי מאוד אוהב קולנוע ישראלי ב-10 שקלים לכרטיס: יותר מ-100,000 איש הגיעו לבתי הקולנוע ביום הקולנוע הישראלי שנערך בסוף אוקטובר, ובאופן חריג שקשור אולי למצב בתי הקולנוע בעידן הקורונה, מכריזים במשרד התרבות והספורט והתאחדות ענף הקולנוע על יום קולנוע ישראלי נוסף שייערך ביום רביעי, 8 בדצמבר.

במהלך יום חגו של הקולנוע הישראלי יוקרנו בכל בתי הקולנוע בארץ 31 סרטים חדשים, כאמור, חלקם בהקרנות בכורה חד פעמיות עד למועד יציאתם הרשמי, חלקם יצאו לאחרונה. בין היתר יזכו הצופים לצפות לראשונה בסרטים שהיו מועמדים לפרס הסרט הטוב ביותר בטקס פרס אופיר 2021, בהם הזוכה הגדול בטקס “ויהי בוקר”, “תמונת הניצחון”, “מותו של הקולנוע ואבא שלי גם”, “יותר ממה שמגיע לי” ו”הבית ברחוב פין”.

בנוסף יוקרנו סרטים בבכורה ארצית חד-פעמית, עד יציאתם הרשמית לאקרנים, בהם: “שאיפה לחיים”, “פריז בוטיק”, “לילה בחיפה”, “מחברות שחורות ויויאן” “מחברות שחורות רונית”, “סנולנד”, “קולות רקע”, “מתחתנת”, “אל תחכי לי”, “הנה אנחנו”, “מישהו יאהב מישהו” ו”שעתו האחרונה של מר קול”. כמובן שזו גם הזדמנות טובה לצפות בלהיטים הגדולים של הקולנוע הישראלי בעת הזאת כמו “לשחרר את שולי” ו”זרים מוחלטים”. רק תביאו את הפופקורן.

לקריאת הכתבה בטיים אאוט