
מלהקות ומלהקים
- אורית אזולאי
“ימים נוראים” (2019), “מוטלים בספק” (2017), “ולריה מתחתנת” (2022) - ברוריה אלבק
“המשלחת” (2023), “בתי אהובתי” (2023) - גלית אשכול
“כולם מחכים רק לי” (2023), “הפילגש” (2023) - הילה יובל
“שעת נעילה” (2020), “מנאייכ” (2020), “המפקדת” (2021) - חמוטל זרם־קסטל
“פוקסטרוט” (2017), “קרוב אליי” (2024) - חלי מון־סונגו
זוכת אופיר על “בנות כמונו” (2024); “פרא אציל” (2018) - מאיה קסל
“מותו של הקולנוע ושל אבא שלי גם” (2020), “חליסה” (2024) - רותי בלום
“בתי אהובתי” (2023), “המשלחת” (2023) - אסתר קלינג
“תמונת הניצחון” (2021), “גן קופים” (2023), “חמדה” (2024) - קרן אלרום
“לרוץ על החול” (2023), “בית” (2023), “געגוע” (2017) - יעל אביב
מועמדת/זוכת פרסים; קרדיטים מרובים בקולנוע הישראלי, מלהקת ותיקה; פעלה עד 2025 - אילן מוסקוביץ’
מלהק, במאי ומפיק; פעיל בקולנוע ובטלוויזיה - לביאה הון
מחלוצות תחום הליהוק בישראל; פרסי מפעל חיים - מורן מרציאנו
“המירוץ למיליון”, “הישרדות”, “האלופה” — ליהוק טלוויזיוני רחב
- לירון זהר
“בית לחם” (2013) - נעמה זלצמן
״טור פרידה״ (2023), ״סבוי״ (2022) - מיכל קורן
“טהרן” (2020–), “בלקספייס” (2020), “המדרשה” (2015) - מרב נחום
״מלחמת 90 הדקות״ (2015), ״כנפיים שבורות״ (2002)
- אנה פיינשטיין
“הצבי” (2023) “הענקים של אי הפסחא” (2023)
- ירדן שטרסברג
“שאיפה לחיים” (2020), “חזרות” (2020) - לין חיוחמו
“האחוזון העליון” (2025) — תפקידים: עורכת / תחקיר / ליהוק - ענת ברטור
״השומרת (2025)״ - אורי דרור
“האחוזון העליון (2025)”
- לימור שמילה
זוכת אופיר על “סופת חול” (2016), “טרופיקנה” (2024) - אורית פוקס רותם
מועמדת אופיר 2023 על “שבע ברכות” - אלה צדקה
“אפריקה” (2020) – מועמדת לפרס אופיר בליהוק - ריטה בורודיאנסקי
“הבית ברחוב פין” (2021), “קברט טוטאל” (2024) – ליהוק
- הילה רויזנמן
“תלאתה” (2023), “היום שאחרי לכתי” (2019) - ענבר דוד
“הדברים שהלכו לאיבוד” (2024), “כל עוד בלבב” (2022) - פראג בנבנישתי
“אני מלהקת” — מלהקת עצמאית פעילה חברתית - עדי אזולאי
״עיר מקלט״ (2014), ״גיא אוני״ (2010) - חן שומוביץ
״מילים נרדפות״ ע. ליהוק – ישראל (2019), ״הנשף״ ע. ליהוק (2018) - אודי ברינדט
״חמדה״ ע. מלהקת (2024), ״גן קופים״ ע. ליהוק (2023)